Based on MOL Group's decades of experience in mobility and in line with MOL GROUP's ”2030+ Shape Tomorrow” strategy, we develop and maintain charging infrastructure for Electric Vehicles (BEV or PHEV) across Central Eastern Europe. We both manage all customer related operations, service and business development and provide E2E technical solution.
WE BELIEVE IN:
Faster charging, better costumer experiences
Excellent operational effectiveness and availability
1
Technical survey, planning, Licensing, country wide implementation and operational coverage, technological consulting
Our expert colleagues provide comprehensive professional advice for the planning and implementation of the investment.
2
Service
Full IT and technical support, Back-end system
3
Country wide maintenance coverage
Ensuring regular and ad-hoy maintenance and servicing
4
Costumer service
Ensuring 24-hour telephone and e-mail costumer service
5
Service
A mobile application through which MOL Plugee's public charging network can also be used.
Providing services at sites, car parks or locations designated by you optionally using an RFID card
Access to our network covering 6 countries
Fleet function developed for companies
Use of MOL Group fuel card service
6
Business development consulting (not rough the application)
Continuous monitoring of development opportunities based on personalized needs
FAQ
What types of electric vehicles exist?
HEV – Hybrid Electric Vehicle:
A vehicle primarily driven by an explosive engine in which the drive is also assisted by an electric motor (s).
PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle:
A hybrid vehicle whose batteries can be charged from an external source.
EV: Electric Vehicle:
An electric vehicle that carries energy with a battery, can only be charged from an external source, does not contain an explosive engine, and is powered by purely electric motors.
EREV: Extended-Range Electric Vehicles:
extended-range electric vehicles that is purely powered by electric motors, but the manufacturer also equipped it with a small gasoline engine optimized for power generation.
What types of electric chargers are there?
Wall charger:
The cable of the wall charger is permanently connected to the charger, so you only need to take off the connector and plug it into the car.
Its maximum power can be up to 22 kW, but 11 kW or 7.4 kW versions are also common.
AC charger:
It means a more powerful 3.6-40 kW AC charger than wall chargers. Charging can be started automatically by connecting the charging cable, inserting RFID card, or using mobile application.
Fast Charger:
A higher-power AC charger than wall chargers, typically providing 22 kW.
Charging can be started automatically by connecting the charging cable, using an RFID card, or via a mobile application.
Ultra-charger:
Chargers with a capacity greater than 100 kW are called ultra chargers. These are exclusively direct current (DC) chargers.
If you liked what you just read above, please do not hesitate to contact us via:
Co-financed by the Connecting Europe Facility of the European Union
ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ
Személyes adatok kezelésének célja:
A MOL Plugee Ügyfélszolgálatra érkező írásos megkeresések illetve telefonos call center rendszerében a telefonos ügyfélszolgálatra beérkező hívások, valamint az ügyfélszolgálat és az ügyfél közötti kimenő telefonos kommunikáció rögzítése a reklamációk kivizsgálása, illetve a törvényi előírások szerint a hanganyagnak a vevők részére való rendelkezésre bocsátása céljából.
Az adatkezelés jogalapja:
Telefonos megkeresés esetén az érintett hozzájárulása, amelyet a telefonbeszélgetés elején elérhető rövidített tájékoztató meghallgatását követően a hívás folytatásával ráutaló magatartással ad meg. teljes szöveget meghallgathatja a megfelelő menüpont kiválasztásával vagy a honlapon történő elolvasásával a https://www.molplugee.hu/ugyfelszolgalat linken. Írásos megkeresés esetén az adatok megküldésével hozzájárulás adása. Bizonyos, a jelen tájékoztatóban bemutatott esetben az Adatkezelő jogos érdeke.
Adatkezelő neve:
MOL Nyrt. 1117 Budapest, Október huszonharmadika u. 18.
Adatfeldolgozó:
MOL Nyrt. 1117 Budapest, Október huszonharmadika u. 18. – call center hanganyagok kezelése;
MOL Magyarország Társasági Szolgáltatások Kft. 1117 Budapest, Október huszonharmadika u. 18. – postai levelek kezelése;
A kezelt személyes adatok köre:
Az Ügyfélszolgálat Call Center-en keresztül fogadott és indított hívások hanganyaga. A felvételeken az ügyfelek, az ügyfélnek nem minősülő személyek és az ügyfélszolgálati munkatársak hangja szerepel. Továbbá bármely típusú bejelentés esetén a bejelentő neve, címe, telefonszáma, email címe, a bejelentésben szereplő adatok, az esetleges kártérítés kifizetéséhez szükséges adatok (bankszámlaszám), gépjármű kár esetén gépjárműre vonatkozó adatok.
Az adatkezelés időtartama:
Az adatkezelő az Ön személyes adatait saját nyilvántartásában az alábbi időtartamokban kezeli:
Azon ügyfelek esetében, akik az adatkezelővel szerződéses kapcsolatban állnak, a szerződés megszűnését követő 5 évig. Tájékoztatjuk, hogy ebben az esetben az adatkezelő az adatokat a meghatározott időtartamban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotörvény) 6. § (5) bekezdése alapján a szerződésből eredő jogok és kötelezettségek érvényesítése érdekében akkor is kezeli, ha az ügyfél a hozzájárulását visszavonja.
Azon személyek esetén, akik az adatkezelővel nem állnak szerződéses kapcsolatban, a hanganyag rögzítését követő 5 évig.
A hanganyagokat a Cisco rendszer automatikusan rögzíti és 5 évig tárolja.
Adatkezelés adatvédelmi nyilvántartási száma:
NAIH-108658/2016.
Adatbiztonsági intézkedések:
Az adatkezelő az adatkezelési műveleteket úgy tervezi meg és hajtja végre, hogy az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotörvény) és az adatkezelésre vonatkozó más szabályok alkalmazása során biztosítsák az érintettek magánszférájának védelmét.
Az adatkezelő gondoskodik az adatok biztonságáról, továbbá megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek az Infotörvény, valamint az egyéb adat- és titokvédelmi szabályok érvényre juttatásához szükségesek.
Az adatkezelők adatokat kockázattal arányos intézkedésekkel védik különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen. Ennek keretében az adatkezelők az Ön személyes adatait jelszóval védett és/vagy titkosított adatbázisban tárolják. Az Adatkezelő az adatokat a kockázattal arányos védelem keretében tűzfalakkal, antivírus programokkal, titkosító mechanizmusokkal, tartalomszűréssel és egyéb technikai- valamint folyamat-megoldásokkal védi. Az adatvédelmi incidenseket, folyamatosan monitorozza.
Személyes adatok kezelésének keretei:
Az Ön által megadott személyes adatokat az adatkezelő kizárólag a fent ismertetett célokra használja fel. Az adatkezelő biztosítja Önt arról, hogy adatai semmilyen más célra nem kerülnek felhasználásra, és lehetőséget biztosít Önnek arra, hogy az Önről nyilvántartott személyes adatok kezeléséről tájékoztatást kérjen.
Az Ön adatkezeléssel kapcsolatos jogai:
Kérelmezheti az adatkezelőnél
tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
személyes adatainak helyesbítését, valamint
személyes adatainak – a hozzájáruláson alapuló adatkezeléstől eltérő jogalapon alapuló adatkezelés kivételével – törlését vagy zárolását.
Ön az említett jogait a 06-1-881-8111 telefonszámokon vagy az info@molplugee.hu e-mail címen előterjesztett kérelmében érvényesítheti.
Az Ön személyes adatait az alábbi személyek kezelhetik:
Ügyfélszolgálati szakértő
Ügyfélszolgálati munkatárs
Kiskereskedelem MOL Ügyfélszolgálat és Folyamatmenedzsment vezető
Kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az érintett általa kezelt, adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról. Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül, közérthető formában, az Ön kérelmére írásban megadni a tájékoztatást.
A tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Offline felhasználók esetén a második kérelem költsége: 500 Ft (mely összeg magában foglalja a postaköltséget és a CD költségét)
Amennyiben telefonos ügyfélszolgálaton rögzített hanganyag rendelkezésre bocsátását kéri, úgy az adatkezelő a következő módon biztosítja a kért felvételt.
Online felhasználók esetén: Secure Data Room-on keresztül történik a titkosított fájlt megküldése. A meghallgatáshoz szükséges kulcsot SMS-ben bocsátja rendelkezésre az adatkezelő.
Offline falhasználók esetén: a titkosított fájlt egy CD-re másolva kerül a kért hanganyag megküldésre az ügyfél részére. A meghallgatáshoz szükséges kulcsot SMS-ben bocsátja rendelkezésre az adatkezelő.
A tájékoztatást az adatkezelő csak az Infótörvényben meghatározott esetekben tagadhatja meg.
A tájékoztatás megtagadása esetén az adatkezelő írásban közli Önnel, hogy a felvilágosítás megtagadására az Infótörvény mely rendelkezése alapján került sor. A felvilágosítás megtagadása esetén az Ön a bírósági jogorvoslattal élhet, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat.
A NAIH elérhetőségei,
1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Tel: +36 1 391 1400
email: ugyfelszolgalat@naih.hu
Az Infotörvény rendelkezéseivel összhangban az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen,
ha a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve kötelező adatkezelés esetén;
ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvéleménykutatás vagy tudományos kutatás céljára történik; valamint
törvényben meghatározott egyéb esetben.
Az adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.
Ha az adatkezelő az érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is - megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
Ha az érintett az adatkezelő döntésével nem ért egyet, illetve ha az adatkezelő az említett határidőt elmulasztja, az érintett - a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül - bírósághoz fordulhat.
Ön jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat. A per a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per - az érintett választása szerint - az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. A bíróság az adatkezelőt a tájékoztatás megadására, az adat helyesbítésére, zárolására illetve törlésére, az automatizált adatfeldolgozással hozott döntés megsemmisítésére, az érintett tiltakozási jogának figyelembevételére, kötelezheti. A bíróság elrendelheti ítéletének nyilvánosságra hozatalát oly módon, hogy az adatkezelő és az általa elkövetett jogsértés beazonosítható legyen.
Ön kérheti a jogellenes adatkezeléssel (ideértve az adatbiztonsági intézkedések elmulasztását is) összefüggésben felmerült kárának megtérítését a károkozásért felelős adatkezelőtől. Ha az adatkezelő az Ön adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével az Ön személyiségi jogát megsérti, Ön az adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet. Az általa igénybe vett adatfeldolgozók károkozásáért is a MOL Nyrt. tartozik felelősséggel. Az adatkezelő mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a kárt vagy az érintett személyiségi jogának sérelmét az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő.
Nem kell megtéríteni a kárt és nem követelhető a sérelemdíj annyiban, amennyiben az a károsult szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.